tisdag 31 juli 2007

Toppendagar

Jag kanske är lättroad, men både idag och igår har varit riktiga toppendagar. Enbart på grund av en sak - träning. Måndag, först en timme med body step, därefter en timme body pump. Först step fylld av en massa sköna moves, av vilka jag fattar nada, sen skivstång i pump. Riktigt besviken på att jag inte hade någon träningsvärk idag. Men det problemet är löst till imorgon. Jag känner redan nu hur den sjukt sköna brottningsfysen har satt sig på mina axlar. Imorgon kommer jag inte att kunna lyfta armarna, men riktigt kul var det! Vet inte sist vi hade en sådan skön försäsongsträning. Trots att jag föll ganska platt mot marken några gånger och mitt vänstra knä har en hyfsat blå svullnad, så var det värt det. Imorgon väntar pump igen och på torsdag en annan försäsongsfavorit - grusgropen!

Inga kommentarer: