tisdag 17 juli 2007

Irriterande obeslutsam

Första arbetsdagen avklarad. Kul att vara tillbaka! Hade nog inte saknat jobbet lika mycket om jag skulle jobba i höst. Men nu när jag vet att jag ska sluta så känns tiden lite mer dyrbar. Känns sjukt konstigt att jag ska plugga till hösten. Inte det faktum att jag ska plugga, men att jag fattat ett beslut. Jag har faktiskt tagit ett stort beslut rörande min framtid. Stora beslut är inte min grej, jag känner mig mest som hemma när jag får vara irriterande obeslutsam. Det här är en konstig känsla som känns rent fysiskt.
- Fatta beslut, tur att jag inte gör det oftare.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej och välkommen hem igen.. Kul att du nu "blivit vuxen" och tar beslut om din framtid..hehe.. Vd menar du med att somna under en HP-film va..hmmm, skandal!!