måndag 30 juli 2007

Få bollar i luften

Det här är sommaren som jag skulle bli stabil med fyra käglor och fem bollar (inte på sammagång förstås ;) ). Det är skönt när man kan skylla på vädret. Käglor tränade jag med inomhus under en period, men det är inte smart. De ger märken och det är lätt att göra sönder saker. Jag har haft tur och bara orsakat lite märken i parketten, men varit obehagligt nära att slå ner mer betydelsefulla föremål. Nu har jag till slut lagt ner inomhusövandet med käglor, så länge det inte handlar om kägelbalans.
Men har i alla fall blivit en ny jongleringsfilm. 3b - different ways med Peapot (Ville Walo och Maksim Komaro)och gästspel av Jay Gilligan. Beställde i torsdags em/kväll, och i fredags låg den i brevlådan. Ska bli intressant att titta på den, behöver bli pepp att träna lite med tre bollar i alla fall. Tre bollar vågar jag dessutom använda inomhus, får se, kanske kan lära in något nytt. Annars är inte träna min starka sida, jag kan leka lite i några minuter, men står aldrig och nöter, än så länge... :)

Inga kommentarer: