fredag 13 juli 2007

Foto

Tänk att allt som krävs för att man ska bli människa igen är en varm dusch (dvs en som är lika varm hela duschen igenom) och en entimmes shoppingtur på Allum. Är fortfarande seg, men har anpassat mig rätt så bra till dygnet. En scrapbook är inköpt och 62 foton inlämnade för framkallning. Förhoppningsvis blir scrapbook, bildspel och uppladdning på diverse fotosidor fixade innan jobbet börjar igen på tisdag. Dessutom har jag en plan att lyckas bränna alla mina foton (10,7 GB, ca 6700 st) på DVD, som säkerhet. Har slarvat med det, skulle vara katastrof om något händer. För tillfället har jag bara bilder sparade på en hårddisk och en extern disk, samt någon bränd skiva som ligger och dräller någontans och jag litar verkligen inte på någon hårddisk (här kraschar de efter max 2 år). Så förhoppningsvis så blir det ordning och reda snart!

Inga kommentarer: