tisdag 10 juli 2007

Bloggberoende?

For att citera mig sjalv i ett tidigare inlagg: "Lima ar ungefar lika upphetsande som skoskav" det star jag fast vid, med de har lite roliga katakomber. 30 minuter till transfer till flygplatsen, 12 timmars flight, ca 1,5 - 2 timmar layover i Amsterdam och till sist i Goteborg 16.45 lokal tid imorgon. Har precis fatt veta att anledningen till att man skall vara pa plats tre (!) timmar innan flyget gar, ar pa grund av perunernas lattsamma installning till tid. Maste det aven ga ut over oss tidsfascistiska vasterlanningar? (val medveten om att det bara ar min mormor som tycker att jag ar punktlig, men mamma, jag brukar inte vara tva timmar forsenad). Ar det ett tecken pa bloggberoende nar man gor det i brist pa battre saker for att fordriva tid?

Inga kommentarer: