fredag 6 juli 2007

On drugs

Nagot hande efter Inkaleden, fraga mig inte vad, men sakert halva gruppen har drabbats av nagon form av magproblem. Dock i valdigt latt form for de flesta. Vet inte vad det kan ha berott pa, kanske det att kroppen slappnar av efter att gatt pa hogvarv nagra dagar. Jag hade en del problem igar och i formiddags. Men efter att ha krupit till korset och tagit lite droger, det satt langt inne ater aldrig nagon medicin, sa verkar det som att det blivit ganska bra. Har dock blivit ganska dyr lunch och middag pa grund av sviktande aptit, men choklad gar ner utan problem. Kant mig lite smafebrig idag, som sagt sa gar jag pa droger och vet inte riktigt hur det ar stallt med den saken nu, men kanns betydligt battre.

Nastan alla i gruppen, tio av tretton, aker hem imorgon. Det ar jag och tva norrman som aker till Amazonas imorgon. Nastan alla ar ute och dansar ikvall, och har sitter jag med mina droger.

Besos

Inga kommentarer: