torsdag 14 juni 2007

Reseförbredelser

För att sammanfatta Luxemburg kan man säga att det blev intensivt, gjorde mycket, hann med tre länder :) Men det roligaste var nästan timman i mammas klass. Uppträdde inte med någon jonglering, men undervisade i det för första gången på över ett år! Hade glömt av hur kul det är! Jag stod ute i korridoren med ett gäng sexåringar som försökte kasta en boll från ena handen till den andra. Det var tur att ingen var bra nog att öva med två... för i så fall hade inte bollarna räckt!

Flyget hem var försenat, vilket var tur. Då kunde jag åka direkt hem och städa med gott samvete, i stället för att åka till träningen. Nu är rummet städat, och den enda stora fria golvyta jag har är belamrad med packning. Belamrad trots att jag knappt lagt fram varken kläder eller neccessär! Det blir spännande att se hur jag klarar av att få ner tre veckors packning i en 55-liters ryggsäck. Fortsättning lär följa...

Inga kommentarer: