lördag 16 juni 2007

Inte mitt fel

Det är skönt när man kan skylla på någon annan. Just nu är det (den visserligen söte) killen på Femmans sport och mammas (hon stod för pengarna) fel, de ansåg att man klarar sig bra med en 55L-ryggsäck. Vart då någonstans undrar jag? Har inte plockat fram en onödig grej än så länge, men kommar att få hoppa på ryggsäcken. Jag borde följt min känsla och köpt en på minst 70L. Jag tycker ändå inte att jag har med mig mycket. Det absolut intressantaste återstår dock, hur ska jag få ner reselakanet i sin påse igen? Tror ärligt talat inte att det går utan mangel. Och en mangel får jag definitivt inte ner i packningen.

Annars så känner jag mig trygg med mina vattenreningstabletter som både är miljöskadliga och hälsovådliga enligt förpackningen. Är det verkligen magsjuka som jag ska oroa mig för i första hand?

Inga kommentarer: