måndag 4 juni 2007

Intressant helg

Haft en ganska intressant helg, inleddes med jobb i lördags, och avslutades med magsjuka igår. Däremellan hann jag med en 30-årsfest och en flummig tur på Avenyn som slutade på The Flying Scotsman, Avenyns svar på Kvarters. En trevlig kväll hursomhelst, men var sjukt trött efter att ha jobbat fem dagar på raken - sånt känns klockan 2 på natten! Som kronan på verket så jag var jag i säng strax efter 4 och vaknade klockan 10. Jag vet inget som är så irriterande som när man verkligen behöver sova, men så går det inte!

Som sagt avslutades helgen med magsjuka, därför varken jobb eller träning idag, utan istället heldag med Tillbaka till Aidensfield, Oprah, Ellen etc. Vet inte när jag låg framför tvn en hel dag sist, kan inte minnas det i alla fall. Kommer antagligen att vara tokigt lycklig när jag är tillbaka på jobbet imorgon.

Inga kommentarer: