onsdag 23 maj 2007

Vaccinationer

Lyckades äntligen ringa till infektion på Östra i måndags. Har tänkt göra det sen i början av april, men ibland blir saker inte av, eller så är det helt enkelt inte telefontid. Jag behövde fylla på havrix (hep A), och komplettera med bl a gula febern inför Sydamerika (mindre än en månad kvar!) När jag väl då ringde, och det sammanföll med deras telefontid, vad får jag då för besked? Jo, att den första tiden som de hade var 11 juni! Så det var bara att välja ett privat alternativ, och slumpen gjorde att det blev Cityakuten i Nordstan (Första jag hittade på internet). Avklarat på max 30 minuter, inklusive den tid som det tog att komma på vilka vaccinationer som jag behövde. Det är vad jag kallar effiktivitet!

Jag älskar Snö of Sweden - shit vilka snygga smycken de har! Hade kunnat tänka mig att använda varje variant som de hade på Åhléns. Nöjde mig dock med ett rosa armband.

Inga kommentarer: