tisdag 29 maj 2007

En speciell försäsong

Det var några år sedan som jag inte hade en "riktig" försäsong, hård träning, med en massa lagvänninor. Men den här försäsongen blir lite speciell. För att få träna krävs att man betalat medlemsavgift (det säger de i alla fall varje år - hoppas att de håller på det för en gångs skull), men jag lägger inte på 2000 för att få träna om jag sitter i Umeå till hösten! Därför tränar jag ordentligt på egen hand, inte helt fel egentligen, får nog tyvärr ut mer av att träna fys själv. Tycker att Härskogen är helt okej, när man springer utan att bli ifrånsprungen.
Satsar på spel i höst. Nästan så att det skulle kunna vara värt att plugga till syrra för att få ett nytt äventyr i division 1 (men det behöver inte mina föräldrar läsa ;) ). Tänkte ta en promenad till Stonehill för att heja på lite på träningen, men kramp i en fot och mysko ont i ryggen placerade mig framför datorn istället :( Får bli lite stege idag som träning istället...

Inga kommentarer: