tisdag 21 augusti 2007

Ullared

Premiärbesöket på Ullared kunde börjat bättre, när jag skulle gå ur bilen låg inte plånboken i handväskan! Det gör den alltid - utom idag. Tur nog var jag inte där ensam, så det gick och lösa ändå, men skämdes ordentligt. Men, men, motgången till trots, så är ganska mycket inhandlat. Dammsugare, kaffebryggare, vattenkokare, stavmixer och diverse städprylar. Det enda jag verkligen saknar nu är tv, dvd-spelare, och alla möbler. Så det finns fortfarande en del att jobba på. En sak är säker, det kommer att bli mycket IKEA, vilket är i sin ordning - snyggt och billigt. Ett problem är dock att jag blir väldigt trött på saker. Efter ett par år med bara IKEA-möbler så kommer jag antagligen inte ens klara av att se på katalogen, än mindre möblerna. Jag behöver skaffa ett välbetalt jobb till nästa lägenhet :)

1 kommentar:

Anonym sa...

men du kan ju alltid köpa saker på second hand ju! Snyggt och billigt! Hur tror du jag fick ihop till mina möbler....iof så hade jag de flesta innan när jag tänker efter..... hehe
Mio har bra och hysat billiga möbler annars ju!