söndag 26 augusti 2007

The real deal

Allvaret börjar. Imorgon är det dags att växa upp, (eller är det snarare att gå i barndom?) skolan börjar igen. Det är tre år sedan jag sist pluggade på heltid. Tre år av jobb, som förhoppningsvis haft sin påverkan, och jag hoppas att jag har mognat lika mycket som det känns som. Detta lär väl visa sig tids nog :s
Idag blev det i alla fall en trevlig fika och sedan lite seriös shopping på Allum. För att verkligen kunna se fram emot morgondagen har det bl a inhandlats ny väska, nya skor och ett turkost kollegieblock :) Mitt livs första månadskort är även det inhandlat, hädanefter är det kommunalt i första hand, skönt för miljömedvetandet i alla fall... hoppas bara att jag kommer fram också...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Själv lämnade jag Allum med som vanligt, NOLL! Allum måste vara ett av Sveriges sämsta shoppingcentrum....

Jossy sa...

Vi kanske borde åka dit tilsammans? Kommer nästan alltid hem med är än vad som behövs. Vi kanske kan påverka varandra :)