söndag 12 augusti 2007

Dagens

DAGENS VILL HA: Just nu sömn
DAGENS KLÄDSEL: Svarta leggings, mörka jeansshorts; Vila, Turkos top; East & West, svart väst; Wera, långt pärlhalsband; Oxxo
DAGENS DOFT: DKNY Be delicious
DAGENS FRISYR: Uppsatt med lugg, men det var nedsläppt ett tag
DAGENS HÄNDELSE: Avskedsfest för Marie
DAGENS LÅT: Nobodys Wife - Anouk
DAGENS PLANER: Träna, städa, fest hos Marie
DAGENS SAKNAD: Försov mig när jag skulle vara inne i stan kl 19, så sömn uppenbarligen
DAGENS DUMMASTE: Min personliga scenograf :) jobbar i Sthlm under den tiden som jag ska försöka planera lägenheten.
DAGENS SJUKA: Trött
DAGENS DROG: Alkohol
DAGENS ROLIGASTE: Träffat folk jag inte sett på länge
DAGENS KÖP: Falaffel
DAGENS GODIS: Chips
DAGENS BLÄ: Ingen riktig middag
DAGENS HUMÖR: Sömnig men glad
DAGENS ORD: För trött för att prata/skriva

Inga kommentarer: