lördag 4 augusti 2007

Gårdagen

Jag trodde att jag bjöd in mig själv till en vanlig innebandyförfest igår. Förväntade mig därför max tio personer som plattade varandras hår och sminkade sig, samtidigt som de försökte spela spel. Jag dök upp, färdigklädd, med det mesta sminket i väskan och håret som jag satte upp 14 timmar tidigare. Blev ganska förvånad när jag anlände till en organiserad födelsedagsfest, med ca 40 gäster (färdigsminkade), varav jag kände tre. Jag hade inte ens koll på att hon fyllde år :( Men det blev en trevlig kväll ändå, buss in till stan, blev nekad inträde på Nivå och sen en annan förfest med diverse Flodabor. Var i säng strax innan fyra och uppe runt halv tio imorse för att träna, det kändes segt, men alltid skönt att träna. Tänkte nog åka upp till Strömstad nu och bara ta det lugnt, eller i alla fall få en natts ordentlig sömn, annars kommer nästa vecka bli väldigt seg.

Inga kommentarer: