söndag 5 augusti 2007

Milstolpe

Nu känner jag mig stor. Jag har kört, helt själv, först mellan Floda och Stömstad, och sen tillbaka. Egentligen inte så svårt, när man väl kommmit ut på motorvägen så går det egentligen inte att köra fel. Men det är ändå den längsta sträcka som jag kört ensam. Därför känns det verkligen som en milstolpe, att själv ta en bil och köra upp till sommarstugan för att träffa föräldrar och morföräldrar.
Kände mig jättetrött i lördags och fick det bekräftat. Jag var i säng runt halv tolv på natten, och hade jag inte blivit väckt vid tio så hade jag sovit ett tag till. Väldigt många timmar för att vara mig. Fick lite vettigt gjort i alla fall. Framsidan på scrapbooken/fotoalbumet är fixad, men kan inte slutföra albumet riktigt än, det behöver mogna först.

Inga kommentarer: