lördag 18 augusti 2007

Garderoben alla kommer ut ifrån

Få erkänner att man lyssnar på schlager, eurovision och melodifestivalen. Ingen ser på melodifestivalen, ingen gillar den, men ändå har alla en åsikt, kan låtarna och den visas på bästa sändningstid med enormt höga tittarsiffror. Det är intressant, en person som påstår sig ogilla melodifestivalen, kan både rada upp minnen till olika låtar och visa sig tycka om ännu fler. Helt plötsligt är den personen outad ur schlagergarderoben.
Appropå garderober ska till IKEA för att dregla över, bland annat, en orange schäslong, som jag gäna skulle vilja ha in i min minimala lägenhet-to-be-mine. För övrigt så har jag också världens coolaste tumstock, 2000 years history by the meter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hihi är det fler än jag som känner mig träffad angående denne garderob?? *fniss*

Anonym sa...

orange??? har du äntligen blivit influerad av mina färger??? /marie

Jossy sa...

Marie.. måste ju ha något som påminner om dig medan du är borta gumman =)