måndag 20 augusti 2007

Crazy monday

Nu är allt officiellt och påskrivet, den 1 oktober flyttar jag till Plåtslagaregatan! Åkte in till HSB i förmiddags för att skriva på kontrakt, detta firade jag med att köpa en dörrmatta :D Sedan blev det en riktig shoppingdag, efter fem års letande hittade jag äntligen bestick! Kors i taket! Alla som försökt hitta bestick med mig vet att de är mission impossible, alltid är det något fel, men inte nu. Jag har köpt så mainstream som det kan bli och bra blev det.
Efter detta spontansammanstrålade jag med mamma och lillebror som skulle ut och köpa dator. Det slutade med att jag gav upp min dröm om en vit ibook, istället så blev det en vanlig hederlig Acer, tyvärr inte vit. Men det är trots allt min första egna dator! Blank och grå.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till kontraktet!! =)

Jossy sa...

Tack!! :D

Anonym sa...

grattis till kontraktet .....och datorn. Välkommen in in Acer träsket, är inne på min andra sådan nu! Har en fantastisk Acer Aspire 5112WLMi!!

Jossy sa...

Hihi... Själv så köpte jag en Aspire 5104WLMi... riktigt nöjd med 2 gb interminne :D Men inte riktigt nöjd med skärmens färger.