onsdag 2 januari 2008

Gott Nytt 2008

Såhär vid ett nytt års början börjar det så smått bli dags att sammanfatta det som varit. Just nu känns det mest som att 2007 för mig blir ihågkommet som året då jag insåg att högskolestudier kanske inte är något för mig, eller i alla fall inte i dagsläget, fortsättning lär följa... Tyvärr överskuggar det allt annat som hänt, för det har trots allt hänt mycket bra. Jag har min egen lägenhet, liten, men underbar, jag har varit utomlands fem gånger. Ljubljana, Luxemburg x2 (varav Paris en gång), Ecuador/Peru och Bristol, dessutom ett besök i Lund. EMA avnjöts på plats i Slovenien, Inkaleden är avklarad, Galapagosöarna är upplevda, Mamma Mia är sedd två gånger och innebandyn är lagd på is efter år av tvekan. Det här året har inte varit så dumt ändå :)

Nyårslöften inför 2008 saknas, men i dagsläget väntas beslut hur jag ska göra med skolan, hur jag ska göra med jobb och rastlösheten i kroppen kräver en resa. Till sommaren blir det Mamma Mia minst en gång till - och det är ungefär det som går att säga om det som komma skall. Gott Nytt 2008!

Inga kommentarer: