söndag 13 januari 2008

Bara framtiden kvar

Då så, skolan avslutad efter en tung höst. Tentan i fredags gick jättebra (om man vågar säga så, men jag kan inte ha missat den). I lördags var planen att lämna in omtentan blank, men när jag väl läst igenom insåg jag att det utan tvekan var den lättaste hittills, därför lika bra att chansa och skriva. Dock osäker på om chansningen gick hem.

Efter den här hösten borde jag egentligen vara ivägskrämd från allt vad studier heter, men vad hände på tentan i lördags? Jo, när jag sitter där på tentan börjar jag fundera över vad jag skulle kunna läsa för kurser till sommaren. Sagt och gjort, väl hemma gjorde jag en sen anmälan till "Ledarskap och ledarskapsutveckling", 7,5 hp och helt nätbaserat med början sista mars. Till sommaren skall jag försöka hitta någon nätbaserad kurs i informatik. I'm back!
Nu återstår det bara att övertygad chefen att jag kan bidra med otroligt mycket på jobbet, trots att jag inte är usk, så jag kan få ett efterlängtat vikariat. Det finns potential för att den här våren kan bli sjukt bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att det börjar vända och kännas bättre! Ledarskapskurs känns som något du skulle gilla :)

kram!