lördag 5 januari 2008

Dagens spellista

Till den här spellistan pluggas det mikrobiologi

Alexandros Panayi - Sti fotia
Bon Jovi - Livin' on a prayer
Bon Jovi - You give love a bad name
Bon Jovi - Runaway
Danny Saucedo - Play it for the girls
Eva Cerne - Cudezi Smehljaja
Gustav Ceasar Johansson - Statisk
Humane - Plane away
Ines - Once in a lifetime
Ira Losco - 7th wonder
Javiera - Varje timma var minut
Jill Johnson - Crazy in love
Katie Melua - Call Off the Search
Katie Melua - Mockingbird song
Katie Melua - My aphrodisiac is you
Katie Melua - The closest thing to crazy
Kentala - Left my heart behind
Lazlo Bane - Superman
Lisa Miskovsky - California heart
Lisa Miskovsky - Sweet misery
Maia Hirasawa - My new friend
Maia Hirasawa - You and me and everyone we know
Maia Hirasawa - Rosalin
Maia Hirasawa - And I found this boy
Maia Hirasawa - Gothenburg
Maia Hirasawa - Mattis & Maia
Malin Schavenius - Under stjernene
Marit Bergman - This is the year
Marit Bergman - Keanu eyes
Martin Stenmarck - Han är galen
Martin Stenmarck - Ta dom jävlarna
Martin Stenmarck - Dårarna och jag
Martin Stenmarck - Om du rör mig dör jag
Martin Stenmarck & Sös Fengner - Hand i hand
Niamh Kavanagh - In your eyes
Ola Svensson - Nathalie
Peter Jöback - Guldet blev till sand
Plåster - Status
The Rembrandts - I`ll Be There For You
Sahara Hotnights - Hot night crash
Sahara Hotnights - Cheek to cheek
Sahara Hotnights - Who do you dance for?
Shania Twain - I ain't going down
Shania Twain - When
Shirley Clamp - Min kärlek
Simone Moreno - Aiayeh
Sonja Aldén - Här står jag
Sonja Aldén - Etymon
t.A.T.u - All the things she said
Veronica Maggio - Nöjd?
Veronica Maggio - Dumpa mig
Veronica Maggio - Havanna mamma
The Young Divas - Happening All Over Again
Zana - Druga violina

Inga kommentarer: