måndag 10 september 2007

I dag

Sovmorgon - det var ett tag sen sist! Det kändes riktigt lyxigt att få sova fram till att telefonen ringde och väckte mig 9.30. Upp och plugga, fick faktiskt lite gjort :) Efter det in till Lerum för att fixa med kåravgiften och CSN-bidraget. Jag märkte vilken hopplös internetgeneration jag tillhör, det var inte alls självklart hur jag skulle fylla i lapparna för att betala en räkning manuellt. Ökade på mina vuxenpoäng genom att ta datorn med mig och sätta mig vid Säveån för att läsa Notes on nursing, what it is and what it is not (Florence Nightingale). Sedan en fika på två och en halv timme (undrar hur kul det är att ha ett café med gäster som fikar i över två timmar, men bara köper en kopp kaffe?) och nu dags och plugga igen... Oj, det känns verkligen som min blogg börjar anta skepnaden av en vardagsblogg, får göra någon Eurovisionlista snart igen.

Inga kommentarer: