onsdag 5 september 2007

Complicated

Bänkad, dumpad, för mycket att göra på alldeles för lite tid, sömn kan jag knappt stava till (men det brukar vara mitt eget fel) allting har känts mindre komplicerat än vad det gör idag. För att ytterligare påverka situationen så fick jag ett brev från Karolinska igår, de erbjuder de 200 högst rankade reserverna (Betyg och högskoleprov), att genomgå test och intervju för att sedan erbjuda ett fåtal att börja på läkarprogrammet till våren. Är nog nöjd med min tillvaro som det är nu, men man börjar ändå tänka lite...

Imorgon skulle Sara ha fyllt 22. Jag tror att jag har grattat henne varje födelsedag sedan hon fyllde 13. Istället ska jag ta mod till mig och ta bort henne ur min telefonlista. Jag tänker på hennes föräldrar och Freddan, fy f-n.

Inga kommentarer: