tisdag 1 april 2008

Senaste tiden

Förra veckan blev minsta brorsan 18. Hur det kan ha gått till är för mig en gåta, jag ser honom som en lång och småskäggig 10-åring. Denna veckan är det min tur, att plötsligt vara närmre 25 än 20 :-o Därför byttes dagens planerade innebandyträning mot resturangbesök. Tartufo, semifreddo, pinot grigorio och espresso på Etc. var definitivt godare än ett träningspass i alla fall...

Jag är redan seg som få, och fram till och med nästa fredag jobbar jag alla dagar utom nu på fredag, varav tre dagar är på Svenska mässan. 7 - 9 april går äldreomsorgsmässan av stapeln. Rekomenderas till alla som är intresserade av äldreomsorg, alternativt vill få en glimt av mig ;)

Första året på länge utan Kungshus... men får kanske smita in i en svettig Rydsbergshall på fredag eller lördag kväll, en hel Kungshus-helg utan innebandy är bara för mycket.

Inga kommentarer: