söndag 24 februari 2008

Long time no see

Den tio dagar långa jobbperioden kröntes av en b-lagsmatch direkt efter dagens jobb. Hindås fick spö med 2-0 efter en sådär spelad fäktningsmatch med halvusla domare. Jag lyckades dock näta med ett slagskott från mittplan! Jag har inga tydliga minnen av att det har hänt sen högstadiet (men borde nog hänt någon gång däremellan). Skönt var det i alla fall, både att få göra mål sedan comebacken och få till ett ordentligt skott. Dessutom har jag en rejäl bula på smalbenet, lite olika blåmärken på ena knät och jag lyckades för första gången i min karriär (vad jag minns) riva en halv långsida av sargen. En alltigenom intressant dag kort sagt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag minns de...riktigt snyggt!
Å ja får nog ta på mig lite av din otroligt snygga entrè på plan...haha