onsdag 3 oktober 2007

Flyttstatus tisdag (onsdag)



Forsätter att lägga upp bilder på hur det går :) Nu erbjuds även en bild tagen från hallen. Det kanske inte verkar som att så mycket har hänt, men det har det. Allt porslin är upplockat, hälften av kläderna är i garderoben och vitrinskåpet ihopbyggt och på plats. När vi väl förankrat vitrinskåpet och dvd-skpået i väggen, och jag får ställt den bokhyllan på plats, så slukas många saker där. Längtar dock till att den stora garderoben kommer på plats. Men imorgon natt har det nog blivit en ganska synbar skillnad.
Lätt utmattad satte jag vid 2-tiden nu i natt tänderna i Com hem paketet - med blandat resultat. Tv och boxen gick igång, men saknade kort, telefonen kan jag inte hitta, men tror att den ska fungera eftersom bredbandet i alla fall fungerar utan anmärkning :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

fantastiskt roligt att jag kan fälja med lite fast jag känner mig lite långt borta.
fast ser inte databordet lite lågt ut...?

Anonym sa...

tjena tjejen!
Håller med mamma Maria, lite lågt databord kanske! :) :)
kram från Halmstad

Anonym sa...

Glömde ju skriva det viktigaste, det ser jättefint ut!!
kramelikram

Jossy sa...

Hehe... men den är ju centralt placerat... vilket ju ändå är det viktigaste :D