fredag 12 oktober 2007

Dagens

DAGENS VILL HA: En ugn där man vet vilken värme som är på. Galler där allt kan svalna.
DAGENS KLÄDSEL: Blåa jeans, vit och grårandigt linne, grågrön stickad tröja, vita skor
DAGENS DOFT: Alltid deo när jag jobbar
DAGENS FRISYR: Uppsatt, flätad lugg
DAGENS HÄNDELSE: Läkarens miniföreläsning om andningsljud vid kol kontra astma.
DAGENS LÅT: Martin Stenmarck - Ta dom jävlarna
DAGENS PLANER: Sista fältstudiedagen, handla, match, baka
DAGENS SAKNAD: Kommer faktiskt att sakna min fältstudieplats litegrann, började lära mig en del.
DAGENS DUMMASTE: Ja, domarna hade ingen högre klass
DAGENS SJUKA: Fått ett tre centimeter långt blåmärke på hakan, men vet inte riktigt vad som hänt.
DAGENS DROG: Kaffe
DAGENS ROLIGASTE: Förevisningen av dialysapparaten var faktiskt grymt intressant. (jag pluggar trots allt till syrra). Men baka är också väldigt kul :)
DAGENS KÖP: Tranbär och paremensan till muffinsen
DAGENS GODIS: Ska strax smaka på det jag har bakat...
DAGENS BLÄ: Dåligt spelad match med dåliga attityder
DAGENS HUMÖR: Trött
DAGENS ORD: Dialys

Inga kommentarer: